Home » Over Garnwerd aan Zee » Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen bij Garnwerd aan Zee

Kom snel en gemakkelijk tot de antwoorden die je zoekt!

Kom snel en gemakkelijk tot de antwoorden die je zoekt!

Heb jij een vraag over Garnwerd aan Zee? Om snel antwoord te krijgen op je vraag hebben we hier de veelgestelde vragen met antwoorden op een rijtje gezet. Denk bijvoorbeeld aan het meenemen van je hond of het reserveren voor grote groepen. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op door ons te mailen of te bellen. We denken graag met je mee.

Ik heb een vraag over reserveren

Hoe kan ik online een tafel reserveren?

Je kan een tafelreservering plaatsen via de reserveringsknop rechtsonder op deze website. Ook is het mogelijk om contact met ons op te nemen om een tafel te reserveren (binnen) in ons restaurant.

Hoever van tevoren kan ik een tafel online reserveren?

Je kan online zo ver vooruit een tafel reserveren als je zelf wil, maar als je binnen 24 uur wilt langskomen dan is het niet mogelijk om dit online te doen. Dan kan je ons telefonisch bereiken om een tafel te reserveren in ons restaurant.

Kan ik een tafel reserveren op het terras?

Nee, het is helaas niet mogelijk om een tafel te reserveren op het terras. Wel kun je in ons restaurant een tafel reserveren, zodat je verzekerd bent van een plekje. Ons restaurant is voorzien van een grote glazen schuifpui die open geschoven wordt bij mooi weer, waardoor je alsnog het gevoel hebt dat je buiten op het terras zit aan het water. Mocht er bij aankomst op het terras nog een plekje vrij zijn, dan kunnen jullie daar plaatsnemen.

Is het mogelijk om apart af te rekenen?

Nee, het is niet mogelijk om afzonderlijk van elkaar te betalen.

Ik heb een allergie of dieetwensen. Kan ik dit melden?

Neem bij allergieën of dieetwensen per mail contact met ons op zodat we hier rekening mee kunnen houden.

Is het mogelijk om voor grote groepen te reserveren?

Ja, het is mogelijk om voor zowel kleine als hele grote groepen te reserveren in ons restaurant. Bij een groep groter dan 12 personen werken wij altijd met een driegangen groepenkaart.

Wat is het reserveringsbeleid van Garnwerd aan Zee?

Wij hanteren een reserveringsbeleid zodat we al onze reserveringen zo soepel mogelijk kunnen laten verlopen. Ontdek hier alles.

Ik heb een reservering gemaakt, maar ik wil deze graag afzeggen. Kan dat?

Mocht je onverhoopt niet meer langs kunnen komen bij Garnwerd aan Zee, dan is het natuurlijk mogelijk om je reservering te annuleren of te verplaatsen. Voor groepen grote dan 20 personen is dit mogelijk tot 5 dagen van te voren. 

Moet ik me melden bij de receptie bij binnenkomst?

Ja, alle gasten dienen zich te melden bij de receptie en krijgen een plekje toegewezen door onze medewerkers.

Ik heb een vraag over de locatie van Garnwerd aan Zee

Zijn er parkeergelegenheden?

Ja, wij beschikken over onze eigen parkeerplaats met plek voor 60 auto’s.

Hoe lang is het vanuit Groningen rijden naar de locatie?

Met de auto ben je vanuit het centrum van Groningen binnen 25 minuten bij Garnwerd aan Zee.

Kan ik met het openbaar vervoer naar Garnwerd aan Zee?

Ja, maar er bestaat helaas nog geen goede verbinding naar Garnwerd met het openbaar vervoer. Het is gemakkelijker en sneller om met de fiets of auto ons te bezoeken. Ook kun je ervoor kiezen om een overnachtingsadres in de regio te boeken.

Andere veelgestelde vragen

Wat zijn de openingstijden?

Wij zijn maandag en woensdag t/m zondag open van 10:00 – 23:59 uur. Onze keuken is geopend tot 21:00 uur.

*Afwijkende openingstijden ivm evenementen of bruiloften worden vroegtijdig aangegeven op onze website en social media kanalen.

Mag ik mijn hond meenemen?

Ja, mits de hond is afgelijnd

Is Garnwerd aan Zee toegankelijk voor een rolstoel?

Ja, onze gasten in rolstoel zijn meer dan welkom bij Garnwerd aan Zee. Ons restaurant en terras zijn rolstoeltoegankelijk.

Ik heb een vraag over de haven

Voor al jouw vragen over de haven kun je deze per mail aan ons stellen. Mailen kan naar info@garnwerdaanzee.nl